17. Derde scanuitslag – juli 2019

Wat iedereen wist dat zou komen was dat de chemotherapie zou stoppen. De toxiciteit was te hoog en daarbij liet de scan ook tumorgroei zien. Doordat er al tijdens de chemo behandelingen groei was geconstateerd zei dat ook wat over de levensverwachting. Kort. Er was tevens geen uitzicht op studiedeelname dus ook geen vervolg behandeling. Het enige wat Kerwin vroeg: “Ga ik de verjaardag van mijn zoontje halen?” Het antwoord: “Dat kan ik niet beloven.” Huilend in de lift stormt Kerwin naar de kiosk met ballonnen. “Ik moet voor m’n zoon kopen, ik moet een ballon”. Hij was in een soort shock/ paniek dus hielp ik hem met de keuze voor de grootste en toepasselijkste ballon die er was. Een knuffelbeer die een groot hart vasthoud met ‘I love you this much’ er op. Het is ook echt zo. Kerwin heeft sinds de komst van ons zoontje echte liefde gevonden. Zijn beste vriend. We kwamen thuis waar mijn ouders op ons zoontje paste. Kerwin stormt op hem af pakte hem vast, buitelde op de grond en bleef maar roepen “sorry jongen, sorry!”. Het ging door merg en been.

Reacties